piątek, 23 marca 2012

Zabawmy się w krytyka!

Witam was wszystkich.
Za nic nie miałam pomysłu na wpis. Więc pobawimy się w szybkiego krytyka.
Będzie to miks filmów, gier, stron, zwierząt, ozdób, sportów i tak dalej...
Będą to losowe rzeczy, które pierwsze mi do głowy wpadną.

Ach, Facebook. 
Jak dla mnie, strona mnie nudzi. Jasne, okej, używam jej aby pogadać z ciocią z Ameryki, pooglądać zdjęcia, poinformować o pokazach...ale przyznajcie- jak nie ma żadnej wiadomości czy powiadomienia to co tu robić?!
W dodatku "fejs" uzależnia, jest to jedno z najbardziej ukrytych uzależnień. Rozmawiasz z kimś w necie przez pół dnia a w "realu" ani słowa.
Szczury.
A ile to osób brzydzi się ich? Podobne do myszy, uszy, te łapy..i jeszcze ten ogon!
W rzeczywistości szczury są piękne. 
(Tak, wiem, ja jestem nienormalna ale ja kocham każde zwierzę. Bez różnicy czy chce mnie zjeść czy nie)
Są jednymi z najbardziej inteligentnych zwierząt, w dodatku.. no popatrzcie. One są piękne! 
Nie które szczury Giganty (też super) pomagają saperom znajdywać bomby. Więc są też pożyteczne.
Sporty ekstremalne.
Pewnie sobie pomyślicie "Co to za kretyni narażają swoje życie aby poczuć trochę adrenaliny?!".
Ale to ich pasja. Jej, to jest cudowne.
Wyobraźcie sobie że stoicie nad przepaścią i skaczecie. I w ostatniej chwili łapie Cię lina.Budujesz zaufanie, wytrzymałość, charakter.
Najważniejsze to robić coś, co się kocha.
Wegetarianizm.
Nie chcę nic mówić ale.. przyjaciół się nie je.
Dlaczego nie które osoby krzyczą "Ratować Konie! W Chinach je jedzą!" a co jedzą na śniadanie? Świnia? A może krowa?!
Wnerwia mnie jak nic, taka postawa.
Nie zabijajcie dla jedzenia!
Dieta wegetariańska jest zdrowa, trzeba tylko umieć ją "używać".
Nikogo nie obrażam, namawiam ale i tak trzymam przy swoim.
Go Vegan!
Lato.
Zimo wracaj!
Lato nie jest złe, czasami nawet chcę aby przyszło ale.. no właśnie, zawsze jest jakieś "ale".
Ja wolę jak jest zimno. Jak jesienią jest kolorowo, liście, kasztany, wiatr...
W zimę te gołe drzewa, śnieg, bałwany, biel. To jest super!
A w lato.. też fajnie ale zima wymiata.
Zapytaj.com.pl
Strona jest coraz bardziej popularna.
Możecie tam zadawać pytania , odpowiadać..pomagać jednym słowem.
Stronka jest fajna, tylko coraz więcej trollów. Da się przyzwyczaić.
No i wiecie , jak to strona dla nastolatek- jak twoje zdanie jest inne to Cię nie lubią.
Oj ,tam.




Taki sobie wilk.
No i to by było na tyle.
Z "krytyk owym" pozdrowieniem,
Selah.
Właśnie zmieniłam nick, to ja Eflik. Jak by co.



13 komentarzy:

  1. Facebook - posiadam jestem zadowolona ale uzależnia popieram
    Szczurki -. piękne są
    Sporty ekstremalne- oni nie umieją żyć bez tego ja nie umiem bez tańca arabskiego ty Selah bez akrobatyki .
    Go VEGAN -sama jestem weganką i czuję się świetnie
    Zapytaj - w końcu tam się poznałyśmy .
    Wilki - piękne zwierzęta .. trochę niebezpieczne .. ale mimo wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Facebook. Właśnie dlatego nie posiadam tam konta. Wszystko pięknie, ładnie w necie przyjaciele na śmierć i życie, w realu ci ,,cześć'' nie powie.
    Paula, witamy wśród żywych :DD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale słuchaj jak dziadek był chory to wolałam być z nim a nie tu z wami . przepraszam dziewczęta.

      Usuń
    2. Ej, no nie ma za co, aj tylko żartowałam :). To zrozumiałe, że chciałaś być przy dziadku.

      Usuń
  3. Wow, 10 minut temu dodałam tę notkę i już 3 komentarze..
    Hah, a już wszystko okej?
    Korniczek czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czego recenzje? Notki? Ja dzisiaj wolno myśle, za dużo świeżego powietrza :DD.

      Usuń
  4. Widzę że ponad 1500 wejść uhuh gratuluję naszego sukcesu .. I własnie możemy robić tak jak Selah czyli odpowiadać na pytania. np. ktoś zadaje pytanie do Ciebie Korniczku ty na nie odpowiadasz taki niby wywiad. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O..fajnie.
    Hah, trzeba to uczcić.
    Wiem, ankieta prymitywna ale pomysłu brak.
    A może forum...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Forum.. tutaj.? Wiesz ja myślałam nad notką gdzie każdy w komentarzu zadaje pytanie a potem my w jednym poście na nie odpowiadamy,. :) np. ktoś Korniczku czy Lubisz lody waniliowe. ? Ada
    Korniczek : Tak Ado lubię lody waniliowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, to tez dobre.
    Nie w sensie że założymy forum tego bloga.
    Ale to może jeszcze za wcześnie..
    Jak na razie to trzeba forum na te nasze rozmowy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak, forum by się przydało XD. Dobry pomysł Paula, to jest myśl! Trzeba coś takiego zorganizować!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń