piątek, 23 marca 2012

Japonia Japonia i jeszcze raz Japonia.

Witam robaczki świętojańskie.. dawno coś nie pisałam więc w ramach rekompensaty postanowiłam wam napisać coś o moim ukochanym kraju czyli :

Japonii . !!!
Więc na początek dlaczego Japonia,.? A dlatego że ma najbardziej rozwinięta kulturę i ogólnie jest przeurocza . Od czego to się właściwie zaczęło .? a no własnie od J-popu czyli japońskiego popu . i od Naruto <-- polecam

No to zaczniemy coś od stylu .
Japonia ma taką swoją dzielnicę haraiuku  gdzie są rożne style od lolitki aż po metalowca. Moim ukochanym są dziewczęta " Kawaii " co po japońsku oznacza słodka.Zaraz wam pokażę jak wyglądają.

A teraz ciekawostka : Kawaii oznacza słodka /słodkie/słodko awaii tak samo tyle że kawaii jest w odniesieniu do przedmiotów a awaii jest w odniesieniu do ludzi lub zwierząt.

Co do słownictwa to podam wam w zapisie fonetycznym kilka słówek które znam . i które dobrze pamiętam

Aishitaru - kocham cię 
Ohayo - cześć / siemka 
Sayo - pa

Tych słów używam bardzo często :)

Ale to nie wszystko Japonia jest bardzo interesująca i każdemu kojarzy się z czymś innym. :)

A teraz mała zagadka . 

Jak inaczej nazywamy Japonię.?

12 komentarzy:

  1. Hah, kilka sekund po tb dodałam notkę xD
    Kraj kwitnącej Wiśni...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha zauważyłam.Tak Kasiu . :) Kraj Kwitnącej Wiśni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukochanym kraju? A Polska? Ten przeuroczy kraj absurdu :D? Ej, dziewczyny, a byłyście kiedyś w Japonii? Ja bym bardzo chciała pojechać :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kORNICZKU BĘDĘ. !!! tata powiedział że na 18 kupi mi bilet do Japonii. a nawet jeśli nie to sama kiedyś się tam wyprowadzę. Muszę bo inaczej umrę. z tęsknoty. za tym krajem.

      Usuń
    2. SUPER!!! Już się pewnie nie możesz doczekać ;). Ja niestety raczej do Japonii nie pojadę, chyba, że mnie przemycisz w walizce ;DD. Ale lajcik. może pojadę na Zieloną Szkołę :). Też fajnie.

      Usuń
  4. Ja też. Ale preferuję i kocham Canade.
    Tak, Polska też wymiata. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska.. to kraj no fajny w miarę ale za dużo rasizmu i nietolerancji. Sama mam kolegów Kubańczyków oraz takich którzy mówią na nich " brudasy "

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wiem, nawet ostatnio miałam o tym notkę. Wkurzające i nawet nie wiem z czego to się bierze. Jakieś zabobony czy co? Canada i Japonia wymiatają, a najlepszy język to czeski xD. Miejsce stałego zamieszkania - trvale bydlisko :D. Rządzi!

      Usuń
    2. Tak czeski .. haha przypomniała mi się scenka mój kolega jest w Czechach i widzi wielki napis " WYPI.ERD.ALAĆ" a pod spodem małymi literkami po polsku Wyprzedaż

      Usuń
  7. Ookami! To jedyne, co znam po japońsku. :P 狼
    Byłaś na jakimś konwencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , niestety nie. bo mam za daleko na konwent Mangi i Anime. :)

      Usuń