niedziela, 25 marca 2012

Takie małe zarządzenie.

Cześć pysiaczki. !
Jak już zauważyliście wróciłam po długiej nieobecności ale blog nie zamarł razem ze mną za co jestem wdzięczna moim dziewczętom . Podczas tej nieobecności przemyślałam to i owo .
Wpadłam na genialny pomysł .? (chyba jest genialny) a więc.Moi kochani jak zauważyliście jest ankieta. więc odpowiadać miśki. :) I jako iż nie znacie nas za dobrze to po prostu piszcie pytania w komentarzach skierowane do nas. tak jak to zrobiła pewna osoba (,HomemadeApple) a my będziemy na nie odpowiadać tu przykład
Do Korniczka : Czy lubisz lody waniliowe .? xyz
Korniczek ; Tak , Lubię.


Oraz miałam chęć zorganizowania loterii fantowej , chciałam się skontaktować z jakąś firmą ale potrzeba minimum 500 obserwatorów więc namawiajcie innych  . Ten blog jest świetny jeszcze się dziwię że tego inni nie zauważyli .

Pomysł kolejny to : wieczorki autorskie. czyli jeżeli jedna z nas pisze wiersze , opowiadania itp. to w piątki . napisze kawałek swojego opowiadania jakiś wiersz czy coś (sama pisze ale nie sądzę że was zainteresuje moja książka) A jeżeli nikt z naszej trójcy się nie odważy poszukujemy jakiegoś autora który jest chętny zgłoszenia pisać na e-mail
pala_gala@onet.eu
Dziękuję robaczki i miłego dnia , wieczorku czy kiedy ktoś to przeczytał

9 komentarzy:

  1. Tak więc mam kilka pytań do Korniczka i Pauliny.
    Więc...
    Trenujecie coś?
    Wasze hobby?
    Drugie imię?
    Macie brata/siostrę?
    Zamierzacie iść do liceum, techników, zawodówki...?
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc już Kasiu mamy następną notkę a tu moje pytania.

    Kim zamierzacie być w przyszłości.?
    Największe marzenie.?
    Macie jakieś zwierzę.? Jak się wabi.?
    Dlaczego lubicie ten blog.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to są pytanie do nas?
    (tak wiem, niekumata jestem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak do was do Selah i Korniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdróżniczka25 marca 2012 19:34

    Bardzo fajny blog.Myślę,że będę tutaj częstym bywalcem :)
    Podróżniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo bardzo. :) i zachęcamy . :)

      Usuń
  6. Pomysły są z przeproszeniem: zajebiste ! Powiedźcie jak reklamować wasz blog i to na pewno zrobię ;) Moje pytanie to: czy wierzycie w Boga, i dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić notkę .. o naszym blogu jeżeli chcesz. :) będziemy zachwycone. co do pomysłów to bardzo dziękuję. :) Pozdrawiam cię

      Usuń