sobota, 31 marca 2012

Odpowiedzi na pytania :).

Hmm, może zacznę od tych najłatwiejszych :).
Selah:
- Trenujecie coś?
Nie, ja niestety niczego nie trenuje, chociaż chciałabym nauczyć się strzelać z łuku lub jeździć konno. Niestety raczej moje marzenia się nie spełnią :). Trudno, jakoś to przeżyję xd. 
- Wasze hobby? 
Uwielbiam czytać książki (ciąg dalszy dziwactw Dominiki :D) i myślę, że to można zakwalifikować pod kategorię ,,hobby'' ;P. Lubię także jeździć na rowerze, dlatego KOCHAM LATO :DD !!! 
- Drugie imię?
Irena :/... Dzięki mamo ;/. A miałam się nazywać Laura Maria... Ach, jakie życie byłoby piękne XD ! 
- Macie brata/siostrę?
Tak, mam 5-letniego potwora brata :D.
- Zamierzacie iść do liceum/technikum/zawodówki?
Mam zamiar iść do Liceum na humana. Rozszerzenie polski-historia lub polski-WOS. Dodatkowy przedmiot: łacina ;P. 

Paulina: 
- Kim zamierzacie być w przyszłości?
Mam zamiar pracować w bibliotece. Innych alternatyw: brak :D. 
- Największe marzenie:
Największe? Nie wiem, chyba żeby być szczęśliwą. W tym mieszczą się wszystkie pomniejsze :). 
- Macie jakieś zwierzę?
Tak, mam psa. Wabi się Simba (no co, miałam wtedy 9 lat!).

HomemadeApple:
- Czy wierzycie w Boga? Co jest po śmierci?
Wierzę w Boga. Może i nie należę do tych co pół dnia spędzają w kościele, ale wierzę. Dlaczego? Bo tak zostałam wychowana. I dlatego, że nie umiałabym nie wierzyć. Nie wyobrażam sobie tego. Nie wyobrażam sobie tego, że nie miałabym do kogo zwrócić się w chwilach słabości, w chwilach porażek. Do kogoś kto jest Wszechmocny. Wierzę też, że po śmierci jest niebo, piekło lub czyściec. Nie potrafię opisać jak te miejsca wyglądają w moich myślach.              

3 komentarze: