niedziela, 1 kwietnia 2012

Teatr Gravity, Dziady i Pozdrowienia!

Witam,
z tej strony Selah.
Hu, ten weekend był bardzo aktywny jeśli chodzi o blog.
Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć trochę o..teatrze Gravity.
Nie jest to zwykły teatr, o nie.
Mam nadzieję że po tym jak to przeczytacie będziecie mieli o nim takie zdanie jak ja.

Tak, to jest teatr tańca. Ale nie tylko takiego na ziemi.. 
Gravity to według mnie jeden z najlepszych teatrów taneczno-akrobatycznych w Polsce, aby i świece.
Jest w Warszawie (niestety) ale popularny na całą Polskę (no, wśród fanów cyrku).
Założyła go  Beata Wojciechowska - tancerka, akrobatka, choreografka.

Z teatrem Gravity na stałe współpracuje Magdalena Sztencel, uczestniczka Mam Talent.
Obecnie teatr ma te przedstawienia w zanadrzu:
- Dziady
- Ciało i dusza na plaży
- Waterflash
- Szpilki w Stodole
- Dragon Tails
- Teatrzyk Cieni

Moje ulubione to Dziady, Waterflash i Teatrzyk Cieni.
Na żadnym jeszcze nie byłam, ale będę, a jak na razie to mam za sobą wszystkie filmiki na youtube jakie są z tym związane.
A i o Dziadach to wam nawet napisze!

Co to są Dziady?
Jest to najnowszy spektakl teatru Gravity (premiera 12 kwietnia!)
Jest on, rzecz jasna, wzorowany na Dziadach cz.IV Mickiewicza.
Ma on zarąbistą obsadę , no i muzykę (by Marcin Kuszewski)
Macie tutaj trailer:


Zarąbiste,nie?
Wiem że to krótko ale nie miałam dziś czasu na dłuższe notki.

A i jeszcze kilka stron, na które MUSICIE wejść:


Dobra, krótko było i się skończyło.
Ja będziecie (lub mieszkacie) w Warszawie to obowiązkowo musicie ten teatr zaliczyć!
Ja niestety nie mieszkam w Wawie, ale często tam bywam, ale czekam do premiery Dziadów.
A i Serdeczne Pozdrowienia dla tych co w ten wtorek piszą test!
Z Gravitowym Pozdrowieniem,
Selah.






6 komentarzy:

  1. Epickie! Zabierz mnie ze sobą. :3
    Ja mam test we wtorek z polskiego, a jutro z anglika i w środę z chemii... Super 3 dni przed świętami. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziady ? Nie przepadam za Mickiewiczem, ale nie będę się wypowiadać, bo czytałam tylko część II. Ale w takim teatrze to mogę oglądnąć nawet ,,Teletubisie'' :D.
    PS. Jestem na infie, więc nie będę się logować ;)
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w takim teatrze to na wszystko.
      O, jak Ci poszło? ;)

      Usuń
  3. ja nie dawno wróciłam ze szkoły, po napisaniu sprawdzianu szóstoklasisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Al-Mu'akh-khir (The Delayer) He Has the Power to Delay any affair that He desires. The definition for salvation we will be using comes from The American Heritage. Who has created death and life that He may test you which of you is best in deed.

    My blog khadija\u0027s islamic resources

    OdpowiedzUsuń
  5. One thing to keep in mind: try not to oversell or undersell your item.
    How long you have to wait for them to approve it can vary based on the Requester and the type of work involved
    in the hit. As I stated, Web - Answers is very easy to use- just go
    on, and start answering questions.

    My site ... how to make money online

    OdpowiedzUsuń