piątek, 30 marca 2012

Banery, button- jednym skromnym słowem- jestem geniuszem!

Cześć,
namęczyłam się i zaraz zobaczycie tego efekty.
Oceniajcie który button jest najlepszy.
Wiem że nie są idealne, ale się uczę.
Gdyby któryś się nie dopalał- piszcie.


1.







2.





3.





( ten jest długi, opisuję nas, autorki ale chyba się popsuł)


4.









Dobra, przepraszam, na dziś piątek tylko cztery.
Nie które mi się nie odpalają, zacinają się... Ehh... Ta 3 jest najlepsza ale się zacięła :(
Jakie mam jeszcze wytworzyć?
Z twórczym pozdrowieniem,
Selah.

7 komentarzy:

  1. Eh... A już się cieszyłam, że idziesz w moje ślady i chwyciłaś w łapki Flash'a, no ale cóż.

    Najbardziej podoba mi się ten długi, bo wygląda jak taka reklama na stronie internetowej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik . jestem wam tak wdzięczna że ah.. to jest raczej twój i korniczka blog. ja jestem tylko marnym dodatkiem dziewczęta jesteście cudaśnie. dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy jest ten długi banner ! Wiecie może czy można wyświetlać reklamy bez tego AdSense ? ... z chęcią bym zamieścił waszą reklamę na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że Selah jest cudowna. To proszę bardzo zamieść. :) I jeszcze raz dziękuję wam 4 : Zuzolowej za te fajne animacje ,
      HomemadeApple za komentarze . oraz moim 2 wspaniałym dziewczynom Korniczkowi i Elfikowi za to że są i prowadzę to ze mną. raczej ja z nimi .

      Usuń
  4. Heh, ja też dziękuję :)
    Jutro dorobię więcej i popoprawiam.
    Do HomemadeApple - nie, ale sie dowiem. Do niedzieli powiem Ci co wyszukałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... mam nadzieję że znajdziesz coś ... fajny blog ... jutro mój blog będzie miał już miesiąc ! ... chyba z tej okazji napiszę o was xd :D

      Usuń
    2. Ach, jaka uroczystość ! Sto lat, sto lat :DD!
      Selah i Zuzulowa - rządzicie <3 ! Piękne :) !

      Usuń