czwartek, 29 marca 2012

Odpowiedzi na pytanie i... Niespodzianka!

Cześć,
Selah się kłania.
Ponieważ jest 22, rodzice z bratem poszli na urodziny a mi się nudzi postanowiłam..odpowiedzieć na pytania i sugestie.
Uwaga, na końcu..niespodzianka!


Kim zamierzacie być w przyszłości?

Na pewno, chciałabym zostać taka jaka jestem. Nie zmienić się, no być sobą.
Jeśli chodzi o zawód- to tajemnica. 
Ale.. chcę być emerytem ;)

Największe Marzenie?
Takie realne? Wybiorę jedno.
Chciałabym dostać się do artystów Cirque Du Soleil.

Macie jakieś zwierzę.? Jak się wabi.?
Miałam trzy chomiki roborowskiego - PiPi , SiSi i Albert. Napisałam w kolejności w której odeszły

Dlaczego lubicie ten blog.?
A kto powiedział że lubimy?
Ja go uwielbiam. Fajny, można pisać o wszystkim...taki na luzie.

Czy wierze w Boga i dlaczego?
To jest trudne pytanie.
Ogólnie jestem z katolickiej rodziny. Kiedyś byłam bardzo wierząca ale.. heh, i le to temu było..
Wierzę że coś jest ale żadna religia mi nie pasuję. Mam taką..e..własną. 
Ateistką nie jestem- bo jak mówiłam wierzę że coś jest.
Na razie muszę podszkolić jedną, najwalniejszą wiarę- w siebie.

Dlaczego zmieniłam nick?
Nie powiem że bardziej podoba mi się Selah. Nicki lubię ten i ten.
Ale taki  sam nick mam na wielu stronach i ludzie (i ja) mogą mnie mylić.
Po za tym z Elfikiem mam pewne wspomnienia.

Nie wiem czy to pytanie ale.. Co ludzie mają się o was dowiedzieć?
Nie wiem, tego że piszemy bloga i jesteśmy do zniesienia..

A teraz... niespodzianka!
Przygotowała ją Zuzolowa której jestem wdzięczna. No i mam nadzieję że i wy!
Tak więc proszę:




I co? Fajne, nie? Co o tym myślicie?
Z nijakim pozdrowieniem,
Selah, zwana też jako Elfik.


3 komentarze:

  1. DZIĘKUJEMY !!1 DZIĘKUJEMY !! DZIĘKUJEMY !! śliczne jest. :0 uwielbiam was .. aż cieplej się na serduszku zrobiło. :) a teraz żałujcie że nie widzicie mojej miny .

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie. :P Zamieściłaś tą nieudaną. Buuu! Ale tak, nie ma za co. :P I uwaga... jeszcze mam pomysł, ale nie na animację, a na fajną grafikę w czym jestem lepsza. :D

    OdpowiedzUsuń