środa, 28 marca 2012

Odpowiedzi na pytania. !

No więc witam . :) mój genialny pomysł okazał się genialny i kilka pytań zostało nam zadane . W tej notce postanowiłam na nie odpowiedzieć. :)

Trenujecie coś..?
Nie wiem czy to się liczy ale taniec brzucha. Ewentualnie marzę żeby trenować MMA ( oczywiście trenerem byłby Mamed ). Kiedyś trenowałam wschodnie sztuki walki Taekwondo,lecz zrezygnowałam.

Wasze Hobby.?
Muzyka , muzyka , muzyka , muzyka. Jaka.? Reggae i J-pop ewentualnie K-pop. :)
KSW ,, Mamed , MMA, Japonia. . no i chyba tyle. Ah i jeszcze taniec. :)

Drugie Imię.?
Nie posiadam , ale z bierzmowania będzie Magdalena ewentualnie Weronika

Macie brata/siostrę.?
Nie, jestem jedynaczką.

Zamierzacie iść do liceum , technikum, zawodówki. ?
Technikum hotelarskie. :)

Czy wierzycie w Boga i dlaczego.?
Jestem agnostykiem . Dlaczego.? Dlatego że w moim życiu w wielu ciężkich chwilach zwracałam się o pomoc do Boga a potem było tylko gorzej więc.

Mam nadzieję że mnie bardziej poznaliście. Pozdrawiam .Paulina

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedz na pytanie ! Co do notce o was ... co mam napisać ... co jest dla was najważniejsze ( czego mają się ludzi dowiedzieć o was ) ?

    http://cmonapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Wiesz opisz własne odczucia co do tego bloga. :) co o nim sadzisz itp. :)

      Usuń