sobota, 31 marca 2012

Poprawki, kody...i kolejna niespodzianka!



Przepraszam że tak często te notki zadaję ale dobra.
Macie kilka buttonów i banerów z kodami.
Jak się jakiś nie odpala- to piszcie lub wypróbujcie kod.
Mam nadzieję że są okej.
A i dziękuję- godzinę po wpisie są już komentarze.








1.


A teraz kod do niego:





2.



A teraz kod do niego:



3.







A teraz kod:



4.



Kod:



5.





I kod:





6.





I kod:



7.





Kod:







Dobra, tyle na razie.
Jakie mam jeszcze stworzyć?
Jakieś pomysł?
A i kilka przeprosin i podziękowań.
Dziękuję:
- Paulinie i Korniczkowi że mają do mnie cierpliwość
- Zozolowej za animacje i to na dole ( zobaczcie!)
HomemadeApple za to że tu wchodzi, komentuję, gada z nami...
- mojemu komputerowi że się nie wyłącza co 5 minut
- innym którzy wchodzą, obserwują, komentują..
Przepraszam:
- Pauline i Korniczka za moje często posty
- wszystkim za małe konkretne posty


I niespodzianka od Zozolowej:



Niezła jest, nie?
Pozdrawiam,
Selah.

3 komentarze:

  1. O! Komputer już się nie wyłącza co 5 minut?
    Nie ma za co. :P Serio, mogę takie rzeczy robić i robić, to moja pasja. :D
    I niech ci będzie. Mogę być i Zozolowa i Zuzolowa. Chyba wiecznie tak czy siak będziesz to mylić.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże śliczne dziękujemy Zozolku . :) A ty znasz Elfika realnie.?

      Usuń
    2. Tak, znam ją od przedszkola. To były dobre czasy. :P

      Usuń