piątek, 30 marca 2012

Troszeczkę o Ikimono Gakari .

Witam was robaczki świętojańskie. 
Podczas rozmyślania o czym by wam powiedzieć .. ( słuchając Ikimono Gakari ) . pomyślałam że skoro była notka o Japonii to się przyda o J-popie. Więc misiaczki każdy wie co to "Naruto " . myślę że tak .Większość z was zauważyła piosenki na końcu i na początku . to są openingi (piosenki otwierające ) i endingi ( piosenki zamykające) . Najsłynniejszym zespołem który nagrywa te piosenki jest Ikimono Gakari.

Zespół. ? 
Niby Ikimono Gakari gra rock ale zaliczany jest do J-pop'u ( tu pomijam mój demoniczny śmiech )
W skład zespołu wchodzą 3 osoby. ( za kilka lat ja wygryzę wokalistkę  .. )
Hotaka Yamashita


























Yoshiki Mizuno






























Kiyoe Yoshioka
































Nazwa .?
Prawdę mówiąc nazwa jest nietypowa więc powiem wam jak to było. Gdy Dwaj chłopcy poznali się w podstawówce ( mieli po 7 lat) otrzymali "ikimonogakari" czyli miano tych którzy zajmują się szkolny zwierzętami.W Japonii każdy ma inne miano. Gdy po latach postanowili założyć zespół nazwali go Ikimono Gakrai. Na początku grali sami dopiero później doszła do ich zespołu dziewczyna . Siostra ich wspólnego znajomego :)  


A tu macie moją jedną z ulubionych piosenek tego zespołu. :) 




Paulina :)

Ps - prawdę mówiąc nie wiem czemu są takie duże przerwy między zdjęciami . przepraszam za to :) 

3 komentarze:

  1. Kiyoe jest śliczna :)
    Znów dodałam notkę minutę po tobie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Kasia co ty masz z tą minuta. dodajmy w tym samym czasie. ale Foczek szkoda własnie przeczytałam.zabiję tych gnojków co to czynią a co do Kiyoe tak ona jest śliczna ale Anchisa Fokis jak dla mnie fajniejsza.

      Usuń
  2. Może i nie przepadam za J-Popem ... ale cenię Japonię za różnorodność gatunków muzycznych ... właśnie tam tworzą się wciąż nowe style

    http://cmonapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń