piątek, 2 marca 2012

Kilka gier...

Cześć,
kiedyś tam pisałam wam o grze "Portal 2".
Tym razem opisze wam krótko kilka gier, które warto lub nie warto włączyć
Tak, więc zaczynamy!
Jak wiecie straaaasznie popularna jest gra The Sims 3, jak i wcześniej The Sims i The Sims 2.
Simsy zyskały sławę dzięki kilku istotnych rzeczach. Między innymi była to już popularna firma oraz kompletne złamanie zasad gry- zawsze był jakiś koniec, prawie zawsze ten dobry wygrywał, był poziomy...
W grze EA tego brak.
Gra była wielokrotnie podrabiana jednak nikomu nie udało się osiągnąć takiego samego sukcesy jak ona.
Chyba każdy wie jak ta gra działa więc nie będę opisywać.
Co ja o tym myślę? Jakiś czas temu nawet ją lubiłam ale najwyraźniej już z niej wyrosłam.
Jeśli spodobała wam się ta gra polecam zobaczyć:
- Sim EARTH
- Sim ANT
- SIM CITY 2000
- SIM COPTER
- The Sims 
- The Sims 2
- The Sims Średniowiecze
- i inne gry z serii "Historie z The Sims"




DREAMFALL! Hehe, gra jest świetna.
Ale smutna.
DF jest niestety mało popularne a jest bardzo ciekawe. Jeśli lubisz gry z odrobinką mrocznej, przygodowej i fantastycznej atmosfery to wbijaj.
O czym to jest? W skrócie powiem że gramy trzema postaciami: Zoe (ta po środku)- to zwykła nastolatka. April to zaginiona dziewczyna która poświęciła się dla bliźniaczych światów... No i Kian- jakiś durny apostoł oddany wyroczni..
Gra fajna chociaż wolę pierwszą część- jest ona jednak jeszcze mniej znana.
Polecam!
Dlaczego piszę o tej grze?
Bo mój brat jest jej kompletnym maniakiem, cały czas w to gra.
Moim zdaniem gra nie jest zła, nawet fajna (jak się umie w nią grać...).
Myślę że warto zobaczyć. Jak nie jesteś pewna to pooglądaj Let's Playe JJayJokera. (na youtube)

SKYRIM!!!
Gra mnie rozwaliła- o tak, fajna jest...
Lubisz zabijać smoki (ty ekoterrorysto!), podróżować smoki i SAM decydować o swoim losie?
To gra dla ciebie.
W Skyrim możesz należeć do tych "złych" lub "bardziej złych" (..).
Możesz być kim chcesz- elfem, człowiekiem, ogrem..-ogranicza Cę tylko twoja wyobraźnia.

Wiem że tego nie jest dużo ale nie gram w dużo gier.
Mam nadzieję że chociaż do jednej was zachęciłam.
Z Simsowym, Dreamfallowym, Minecraftowym i Skyrimowym pozdrowieniem,
Elfikos.

2 komentarze:

  1. simsy , simsy , simsy uwielbiam simsy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś też o Portalu???
    Zarz idę czytać.

    Fus Ro Dah!
    Dreamfall też świetna gra <3 Niestety nie przeszłam całej, ale była świetna.

    I tak jestem największą fanką Portala, Portal ponad wszystko lalalalala... nie słucham was!

    OdpowiedzUsuń