sobota, 10 marca 2012

,,Szatan zawsze ma zielone, aniołowie stoją w korkach''.

  • Uniżenie witam Państwa :D. Wbrew pozorom notka nie będzie o egzorcyzmach (patrz: tytuł), ale nadal pozostanę przy ponurych tematach. Dzisiaj ,,Pamiętnik narkomanki''. Książka nie tyle przytłaczająca, co prawdziwa. I muszę przyznać, że poruszająca. 
,,Dilerów jest niewielu, lecz dzieciakom towar pchają, muszą mieć na towar, bo sami ten towar ćpają. Wychodzę z windy, czuję ostry odór kleju, to dzieciaki bez kasy wje*ani w nałóg przez dilerów.''
  • Powyższy cytat pochodzi z piosenki Palucha ,,Jasne spojrzenie''. Cóż tu dużo gadać, Paluch trafił w dziesiątkę. Może trochę w wulgarny sposób (błagam o wybaczenie!), ale powiedział prawdę. 
Barbara Rosiek poznała Filipa w wieku trzynastu lat. A potem poznała majkę. ,,To majka, moja siostra. My sister is morfina.'' Krótka prezentacja, pierwszy zastrzyk i całe życie zasrane. Ćpanie, ćpanie, ćpanie, przerwa, ćpanie, odwyk i znów ćpanie. Kumple? Jacy kumple? Szkoła? Jaka szkoła? Przyszłość? Jaka przyszłość? Przecież jest majka, jest tu i teraz. A jutro? Jutro też będzie majka! A pojutrze? A co mnie obchodzi pojutrze!? 
  • Tak wyglądało życie Barbary Rosiek przez dobre kilka lat. Ale dziewczyna wyszła z tego, wyszła chyba nadludzkim wysiłkiem. Jednak wspomnienia zostają na całe życie.
,,Sposób na przetrwanie - milczenie.
 Sposób na życie - przetrwanie.
 Sposób na milczenie - śmierć.''
  • Okładka książki:


 








  • Kilka słów na marginesie:
Przewiduje się, że w Polsce jest ok. 70 000 narkomanów. I powiedzcie mi: jak można tak sobie spieprzyć życie? Wy nie popełnijcie tego błędu. Nie bądźcie na tyle głupi, by sobie zmawiać, że po jednym razie nie będzie następnego... 


  •  
 

8 komentarzy:

  1. Heh, pamiętam że kiedyś nawet miałam to kupić.
    Ale za smutne..i nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma tego w bibliotece? Masz rację, strasznie przytłaczające. Ale ja nie mam dość, wypożyczyłam sobie książkę o podobnej tematyce - ,,Hera moja miłość''. Ej, a nie wiesz gdzie wcięło Paulę?

      Usuń
  2. Wow ... cytat piosenki niezły ;P ... Ile miała ona lat jak z tego wyszła ? Jeżeli już zaczęła w wieku 13 lat o.O

    http://cmonapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluch ma tylko niezłe cytaty :). Jak z tego wyszła to miała chyba około 30 lat... Dziękujemy za gratulacje xd.

      Usuń
    2. Boże czytałam "Herę" szkoda mi tego maluszka co myślał że jest żyrafa .. na tym momencie się popłakałam.. a to tylko przez Kometę.. przeczytaj "Demony na smyczy" kontynuacja Hery

      Usuń
    3. Mam teraz wszystkie trzy części - ,,Herę'', ,,Lot Komety'' i ,,Demony na smyczy''. Tylko, że teraz czytam ,,Anioły i demony'', ale może jutro skończę, więc się zabiorę za tą, hm... trylogie :).

      Usuń
  3. Aha ... gratuluje ! ponad 1000 wejść ;P

    http://cmonapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze pytania :) 1. Jak sprawić żeby post nie był nudny 2. Co poprawić w swoich postach ( ale proszę szczerze, bo wy już dłużej to robicie ) 3. Jak zachęcić osoby do czytania ? ( wydaje mi się że większość wejść to tylko przypadkowe wejścia ;P ) dziękuje za odpowiedzi ... jesteście naprawdę pomocą dla mnie

    http://cmonapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń