poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Harry Potter porównanie filmu i książki c.d.n.

Siemanko . No więc jestem w trakcie czytania HP. tak tak .. 
Chciałabym wam porównać 1 część czyli Kamień Filozoficzny. tak dla przypomnienia
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Harry Potter i Komnata Tajemnic 
Harry Potter i więzień Azkabanu 
Harry Potter i Czara Ognia
Harry Potter i Zakon Feniksa
Harry Potter i Książę Półkrwi 
Harry Potter i  Insygnia Śmierci. 
Kolejne części omówimy kiedy indziej dziś Kamień. 


Krótkie streszczenie fabuły. 
No więc Harry jako 11-latek dowiaduje się od Hagrida że jest czarodziejem . 
cytat "      -Jestes czarodziejem Harry..
                -Kim jestem.? 
               -Czarodziejem i to diabelnie dobrym. "
No więc. gdy Harry już jest w Londynie  pomiędzy peronem 9 i 10. wskakuje w barierkę. (tak było w książce) a w filmie w ścianę i już mamy 1 różnice.I jedzie do Hogwartu. :) .. I potem przypomnijcie sobie gdy Harry już jest na wielkiej planszy szachów. to w filmie Harry jako jedyna osoba idzie dalej lecz w książce Hermiona towarzyszy Harremu  i rozwiązuje kolejną zagadkę. 


Według mnie zawsze książka wygra z filmem... dlaczego . ? Już wam mówię książka rozwija wyobraźnię. I dlatego 
Książka 10/10 
Film 7/10


Pozdrawiam Paulina :)

5 komentarzy:

  1. Super notka, oczywiście zrobisz porównanie dalszych części :)? I mam nadzieję, że niebawem pojawi się nowa redaktorka ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, oczywiście zrobisz porównanie dalszych części :)? I mam nadzieję, że niebawem pojawi się nowa redaktorka ;)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie jestem fanem Potter'a ale masz rację ;) Książka jest zawsze lepsza. Ja akurat czytam "Dzienniki Kurta Cobaina" i trzeba przyznać że niezwykle popieprzone miał życie. O co chodzi z nową redaktorką ? Kolejna będzie ? Niedługo to będziecie mieli całą pracownię redaktorek ;P Mam nadzieję że będzie tak samo fajnie jak wy pisała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mamy te 3 pozostałe mnie wystarczają. nie planuje kolejnych. ja czytałam ostatnio nie licząc HP o słynnej drużynie 27 . ludziach którzy zmarli w wieku 27 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    To ja Justyna a raczej Tyśka.
    Zostałam 'polecona' przez Morganę na nową redaktorkę a niestety nie dostałam od Ciebie e-maila.
    Czekam: jutinamina13@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń