środa, 4 kwietnia 2012

Zginiesz Marnie, zarąbisty blog i Konkurs

Cześć,
z tej strony Elfik.
Dziś miałam wam opisać taką fajną stronkę, gdzie robię te buttony, ale mi się nie chcę.
Ale opiszę ją do niedzieli.
Tak więc cały ten wpis poświecę Zuzolowej (czy tam Zozolowej) i jej wypowiedzi na temat mojego talentu.
No i prośbę Pauliny.
Tak więc zacznijmy od tego że ja wcale NIE mam talentu do rysowania, to był taki uroczy żart Zozola.
Ale i tak, i tak coś wam wstawię...
Ale nie spodziewajcie się Picassa.
I dużej ilości "dzieł".

Tak, próbowałam narysować..e..moją "koleżankę" z klasy.


A to moje koleżanki (z "reala", po za tym dawno rysowane) i ja.
Od lewej: Kajtek bez Majtek, Gocha, Zozol i Ja.
Tak wiem , ksywka Kajtka tez mnie rozwala.




A teraz czas na...pewien zarąbisty blog.
Pomijam już blog HomemadeApple który jest zaisty.
Ale znalazłam też i TEN blog.  Przyznajcie że świetny.
I teraz..konkurs z wykorzystaniem grafiki z tego bloga.
Przepraszam współautorów że wy nic o tym nie wiecie.


Tak więc konkurs polega na... najlepszej rymowance/ grafice na temat tego bloga!
Co do grafiki to może to być wszystko- rysunek, gif, zdjęcie..
Prace posyłajcie:
-do mnie na zapytaj
- w komentarzach pod tym postem
- na email selah12@wp.pl (proszę napiszcie w komentarzu kiedy wysyłacie bo rzadko tam wchodzę)

1. O tym kto (co) wygra decydują współautorki
2. Prace wysyłajcie do 15 kwietnia
3. Nie obrażajcie się nawzajem
4. Można wysłać max 2 prace

Nagrody- na razie niespodzianki, ale nagrodzone będą wszystkie miejsca.
M.in. być może będą to komentarze, reklamy, buttony...
Powodzenia!

I tym miłym pożegnaniem żegnam się,
Selah.

3 komentarze:

  1. Uroczo narysowałaś ten wspólny rysunek. <3
    Kajtek bez majtek mnie powalił z tą cenzurą.
    Od kiedy ja mam jasne włosy, a ty czarne? No dobra, już się nie czepiam. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest... pięknee ... :DD. Kajtek bez majtek z cenzurą - rzeczywiście dość interesujący rysunek ;DD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe zdanie o moim blogu ... zobaczę ... może wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń