czwartek, 12 kwietnia 2012

Troszkę o ŚM..? śm.? co to jest ŚM.??

Cześć robaczki ( tak  tak wiem urocze ) jak po świętach? Dyngus mokry? 
Dziś z braku pomysłu postanowiłam powiedzieć wam o ŚM. miejscu gdzie internet najbardziej mnie wciągnął (oprócz naszego kochanego bloga ). No więc rozwińmy ten skrót. (Potteromaniacy do dzieła) kto zgadnie.??
No dobra dobra już was nie będę dręczyć bo mózgi wam chyba w pełni nie funkcjonują. Śm - świat Magii *-*  czyli Żałosna imitacja szkoły zwanej Hogwartem . Mamy te same lekcje co Harry itp. lecz rozgrywa się to na Polchacie.Używa się tam klimatu. przykład:
*wchodzi spóźniona na lekcję i szybko zajmuje swoje miejsce * Dzień dobry *wyciąga książki z torby * 
Co mnie urzekło w śm:

  1. Fakt że istnieją ludzie którzy mają taką manie na Harrego jak ja
  2. Można zabawić się w Hogwart
  3. Poznanie wspaniałych ludzi 
  4. To że to jest ŚWIAT MAGII . wszystko może się zdarzyć. 
Szkoły do których należę jako uczeń. :

www.Triadica.boo.pl
i tyle.

Szkoły do których należę jako nauczyciel i czego uczę:

ONMS- opieka nad magicznymi stworzeniami a będę uczyć w szkole mojego znajomego ze szkoły znaczy znajomych znaczy przyjaciół.

Więc zapraszam.

Z  śm'owym pozdrowieniem Paulina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz