wtorek, 24 kwietnia 2012

,,Wampiry i świry'' - czyli radujcie się Zmierzchomaniacy ;D.

  • Siemaneczko :)). Za tą notkę zostanę potępiona przez zagorzałych wielbicieli ,,Zmierzchu''. Cóż, ja za sagą nie przepadam, ale będę się starała być obiektywna. Nie wiem czy oglądaliście kiedyś film ,,Wampiry i świry''. Dla tych, którzy nie oglądali napiszę krótką prezentację ;).
 

  •  Film, jak pewnie się domyśliliście, jest bezlitosną parodią ,,Zmierzchu''. Bezlitosną ponieważ nie pozostawia na oryginale suchej nitki. Edward Sullen nadludzką szybkość osiąga dzięki mechanicznemu rowerkowi (którego właściwa nazwa nie jest mi znana :D) oraz przesadnie dba o urodę,
 



Becca Crane jest jeszcze bardziej ciamajdowata niż Bella Swan, Jacob White  zmienia się w pieska rasy chihuahua i ma bardzo poważne problemy z owłosieniem, 






a Jasper jest wiecznie na głodzie i lepiej z nim nie zadzierać.




Ponadto Victoria, James i Laurent mylnie kojarzeni są z zespołem Black eyed peas. Że o romansie Edwarda z Lady Gagą nie wspomnę.
  • Jak dla mnie film WYMIATA!!! Nie tylko dlatego, że nie lubię ,,Zmierzchu''. Po prostu to niezła komedia, przy której naprawdę można się uśmiać ;D. Przed oglądnięciem ,,Wampirów'' warto najpierw oglądnąć ,,Zmierzch'', choćby nawet po to, by wiedzieć do jakiej sceny aluzją jest znokautowanie drzwiami od furgonetki Jacoba przez Beccę, czy ostra bójka Charliego i Billa ;).

PS: Życzę powodzenia wszystkim piszącym egzaminy gimnazjalne (a w szczególności mojej kuzynce Karolinie :)). Niech moc będzie z wami! 





 
 

1 komentarz:

  1. Muszę to obejrzeć w wolnej chwili. :P
    Rozwaliło mnie, że Jacob zmienia się w chihuahuę. xD

    OdpowiedzUsuń