niedziela, 22 kwietnia 2012

Paloma Fight plus Suprise

Cześć.
Taki wstęp na początku: zachęcam wszystkich do biegania! Chociaż raz w tygodniu! Zdrowe, można posłuchać muzyki, będziecie mieć lepszą formę..
A teraz przejdźmy do tematu głównego czyli Palomy Fight.




Ale kim ona jest?
Paloma Fight jest brytyjską piosenkarką i autorką tekstów , urodzoną w 1985 w Londynie. Wykonuję muzykę z gatunków Pop, Soul oraz Jazz. Cechuję ją tatuaż na plecach w kształcie ptaka. No i jej "czerwone" włosy. Jej muzyka jest wzorowana na latach 70 i 80. Teledyski też.



Teraz, jednym z najsławniejszym z jej singli jest "New York". Jest to, no, smętna melodia ale mnie urzekła. Opowiada o miłości do Nowego Yorku. No, w pewnym sensie. Teledysk jest fajny plus zaista minka takiej baby w ciąży pod koniec. 



Następna, też smętna melodia (która mnie urzekła) to My legs are weak (Moje Nogi są słabe). Piosenka nie ma teledysku.


No i moje ukochane Upsite Down.. To jest bardzo optymistyczna, fajna piosenka o życiu do góry nogami. Robię sobie do tego układ na linie, bo mam być szaleństwem. A teledysk też jest fajny. 

Tak więc to wszystko, aby was nie zanudzić.

A nie, jeszcze mała niespodzianka czyli kolejny button. Pracuje nad resztą. Tak on jest zrobiony z 'profilków'.





Zapraszam na Bloga!



Miłego Dnia!
Z Palmowymi pozdrowieniami,
Selah.

3 komentarze:

  1. Nie znam jej, ale całkiem ciekawy styl prezentuje.
    Co do buttonu, gdzie ty je chcesz wszystkie zamieścić? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Selah, ,,Krwawe zniwo przeznaczenia'' to tytuł notki. Fil nazywa się ,,Oszukac przeznaczenie''. Chyba, ze chodziło Ci o moja notkę :).
    Dominika
    PS. Super rozdział ;>.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ... kolejny button ? ... niedługo miejsca zabraknie ;P ciekawy gust muzyczny :D

    Głosować na dzień w którym mam pisać nieprzemyślane posty !
    http://cmonapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń