wtorek, 3 kwietnia 2012

Umm... Cześć?

No tak, przekonałyście mnie żebym z wami pisała. (To się dopiero nazywa dobry początek -.- )

Trochę o mnie, żeby nie było, że nie wiecie z kim pracujecie.

Jak chyba można się domyśleć, mam na imię Zuzia i jestem starsza od Selah o 13 dni i znam ją od przedszkola. ^^ Interesuję się grafiką komputerową, jazdą konną i zoologią. Czasami także pobrzdąkam coś tam na gitarce. Moimi ulubionymi zwierzakami są wilki, kruki, kuny i konie. Jestem z Łodzi i chyba zaczynam przynudzać...

Jestem fanatyczką Portala! Ogólnie lubię pograć w dobra grę, i chętnie trochę o tym popiszę, jeżeli nie będziecie mieć nic przeciwko. :D

+  Żeby zaoszczędzić dziwnych pytań, napiszę kilka ciekawostek:

Mój ulubiony kucyk, to Berry Punch, która według fanów ma duże skłonności do picia alkoholu.
Moim ulubionym vocaloidem jest Megurine Luka.
Moją ulubioną grą na Wii jest Okami.
Chciałabym, aby Aperture Science naprawdę istniało. :3
Selah ma "wielki" talent do rysowania. -.-
Mam starszego brata Maćka który aktualnie mieszka w Nowym Jorku.
Mam także młodszą "siostrę" (mamy tego samego tatę, ale inne mamy) Saszę, do której się nie przyznaję. (ma fryzurę na hełmofon)
"Uwielbiam" gimnazjum. -.-

No i... Serio, nie wiem co napisać. Pa!

8 komentarzy:

  1. Selah ma "wielki" talent do rysowania. -.-
    Przepraszam?!
    Zozol.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Selah serioo narysuj coś i nam tu daj !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ... nie ma to jak dobry początek ... widzę że grono redaktorek wzrasta :D ... a będziesz pisała jeszcze o innych rzeczach, oprócz portala ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na portalu się nie skończy. Coś tam się zawsze wymyśli. :D

      Usuń
  4. O, fajnie, że będziesz z nami współpracowała, Zuzolowa :D. Może mnie jeszcze przekonasz do ,,Małego Księcia'' ;DD. Czemu nie lubisz gimnazjum? Bo to był sarkazm, prawda XD ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię gimnazjum ponieważ... Po prostu nie trafili mi się dobrzy nauczyciele, mało się uczę na lekcjach, muszę wszystko powtarzać w domu. Może i nauczyciele posiadają wiedzę, ale niezbyt potrafią ją przekazać.

      Usuń
    2. U mnie nauczyciele są nawet spoko, oprócz pani od polskiego ://. Akurat musiałam ją dostać, ją która nie potrafi napisać poprawnie słowa ,,mężczyzna''. Według niej powinno się pisać ,,męższczyzna''.

      Usuń