czwartek, 5 kwietnia 2012

Skyrim, czyli gra bez końca...


Zebrałam się w końcu i spróbuję napisać coś sensownego, przynajmniej mam taką nadzieję. Na początek, jako, że to mój pierwszy post o czymś konkretnym, wybrałam grę Skyrim.

Skyrim, to już piąta część serii The Elder Scrolls, wyprodukowana przez Bethesde.




Jedną z najważniejszych cech, jest to, że w grze jest otwarty świat, oznacza to, że nigdy nie mamy przymusu, aby gdzieś pójść lub wykonać daną misję. Można kupować domy, konie, a nawet wyjść za mąż lub ożenić się.




Wątek główny Skyrim opiera się na tym, że smoki powróciły. My wcielamy się w rolę Smoczego Dziecięcia, które posiada moc Głosu i potrafi wchłonąć smoczą duszę i tym przejąć jego moc.

Bardzo ważnym wątkiem w grze jest także wojna domowa. Cesarstwo próbuje przejąć kontrolę nad prowincją Skyrim, lecz ludność się buntuje. W całość cą jeszcze zamieszane elfy Thalmoru, ale to inna historia.

Mamy jeszcze możliwość przyłączenia się do organizacji, gildii, czy jak to tam zwą:
-Gildia złodziei, kto jest najlepszym złodziejem? Czy słowiki to mit? Kim jest wielka Nocnica?
-Akademia w Zimowej Twierdzy, czym jest tajemnicze Oko Magnusa i jaką ma moc?
-Towarzysze, czym jest moc o nazwie "postać bestii"? Czy Srebrna Ręka zostanie pokonana?
-Mroczne Bractwo, kim jest Sithis i kto jeszcze musi zginąć?


Kolejną ciekawą rzeczą, jest tworzenie postaci, a dokładniej wybór ras, które dzielą się na:
W linkach są przedstawione przypadkowe postaci, normalnie można tworzyć całkowicie postać samemu, a'la simsy. :P

Ludzkie:
Breton
Cesarski
Nord
Redguard


Elfie:
Altmer
Bosmer
Dunmer
Ork


Bestie:
Argonianin
Khajiit



W grze jest wiele broni, od sztyletów po topory, buławy i miecze dwuręczne. Jest oczywiście bardzo rozwinięta magia i Smocze Krzyki. Jeszcze zawsze można zahaczyć o alchemię i zaklinanie.

Już o bestiariuszu, daedrach i całej reszcie nie będę wspominała...

Coś epickiego na koniec:


Troszkę się rozpisałam, i mam nadzieję, że nie zanudziłam nikogo. Miało wyjść krótko, no ale co mi tam.

Tak jeszcze kilka słów od siebie na zakończenie, gra totalnie mnie wciągnęła! Przeszłam wszystkie wymienione wyżej wątki, wiele misji pobocznych i nadal krzątam się po Skyrim na koniku w poszukiwaniu nie wiadomo czego.

PS. Oblivion 4 ever!

1 komentarz: