niedziela, 19 lutego 2012

Trylogia-"Wojna Czarownic"

Witajcie 
Zauważyłam iż Korniczek bardziej opisuje Kryminały to ja troszeczkę z innej półki
Chcę wam polecić Trylogię pt "Wojna Czarownic" autorstwa Matie Carranza jak sama nazwa wskazuje to Fantasy . Czytałam to 2 razy i uważam że to super książki . no więc tak  cala trylogia opisuje losy dziewczynki Anaid .
Dziewczyna ta należy do Klanu Wilczycy (jest wiele klanów) . Są dwa rodzaje czarownic Dobre -Omar i Złe-Odi..
 Kochana Anaid ma 14 lat i Jest córką Selene (Omar) i Gunnara(Odish) .Ogólnie to chodzi o to że Anaid jest wybranką która ma zdobyć berło O i uratować Omar i zniszczyć Odish.Nikt oprócz jej Matki Selene nie wiedział iż Anaid jest wybranką bo w przepowiedni mówiono że wybranka będzie miała rude włosy . Matka dziewczyny farbowała jej włosy na kasztan a sobie na rude by ludzie myśleli iż Selene jest wybranką

.Więc w I części pt. "Klan Wilczycy" akcja toczy się wokół tego iż Anaid poznaje rodzinną tajemnice która skrywali przed nią (czyli te cale zjazdy klanów na posiedzeniach )

W II "Lodowa Pustynia" opisana jest historia jej matki jak poznała ojca dziewczyny


W III "Przekleństwo Odi " jest mowa o tym jak Anaid ma dwie moce dobrych Omar i złych Odi , dziewczyna staje się egoistyczna i musi walczyć sama z sobą.
Jak dla mnie to jest jedno z najlepszych Fantasy jakie do tej pory czytałam. :) 

Z Czarodziejskim pozdrowieniem Paulina 

2 komentarze:

  1. Kurczaki, przeczytałabym to! Ale u nas w bibliotece zapewne tego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh no to żałuj.. serio.. książka genialna.

    OdpowiedzUsuń