sobota, 25 lutego 2012

Taki jeden filmik...

Dzień Dobry.
Dzisiaj miało być o czymś zupełnie innym ale ktoś mi podsunął ten filmik.
Proszę obejrzyjcie do końca.
Tak więc tak sobie oglądam ten filmik (z przerwami aby zajrzeć na google translate) i tak sobie myślę w połowie:
Wow, co za sensacja! Filmik typu "Jak poderwać dziewczynę w trzy dni?". Straszne... Dlaczego to ma tyle łapek?!
Po obejrzeniu całego filmiku zdębiałam i o mało co się nie zastrzeliłam.
Zapamiętać: NIGDY nie mówić niczego pochopnie
Wiem że dzisiaj taki miłosny temat ale po prostu ten film mnie wzruszył.
Ja sama nie lubię takiego klimatu.


A co wy myślicie o tym filmiku? O tym chłopaku? I jak by on zareagował gdyby to było prawdziwe?


Wiem, notka krótka ale co tu pisać? Po prostu obejrzyjcie filmik.
A co do "Siódemki" (film) ponieważ nie mogę obejrzeć online i ściągnąć też (pamięć zapchana) może to trochę potrwać zanim znajdę kogoś z DVD.


Tak więc Miłego Weekendu.
Aha! Seeerdeczne pozdrowienia dla tych którym się ferie kończą- witajcie z powrotem!
Z "miłosnym" (o Boże...) pozdrowieniem
Elfik (już prawie zdrowy)

2 komentarze:

  1. dzięki to naprawde mi sie przyda, zapraszam do mnie
    http://lifesinotperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam muffinocholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń