poniedziałek, 13 lutego 2012

Nowe rozwiazanie+notka o sporcie

Witajcie nasi czytelnicy .
 Z tej strony Paulina chciałabym wam zaprezentować bardzo emocjonujący sport jakim jest MMA.
Sport jest ważny dla każdego człowieka , dzięki niemu mamy zgrabna sylwetkę i umięśnione ciało.
 Jednak MMA daje również możliwość obrony więc wszystkich zachęcam.

No więc przejdźmy do rzeczy bo miałam zaplanowane powiedzieć wam coś co KSW i Kochanym Mamedzie Khalidovie (Chalidowie).
No więc KSW to jest gala urządzana w naszym kraju na której zawodnicy walczą w rożnych kategoriach walk od MMA aż po boks.Nie będę ukrywać ze uwielbiam KSW jako jedyna ze znanych mi  dziewcząt.
Więc KSW17 miało bardzo widowiskowy koniec chodzi mi o walkę Jamesa Thompsona i Mariusza Pudzianowskiego , mam własne przemyślenia co do tej wali lecz ich nie powiem bo za bluźniłabym cały post.:).
Powiem tylko tyle że walkę powinien wygrać Thompson.
 Wszyscy już słyszeli jego słynne powiedzonko "Fu*king Joke " Jeśli nie.to uwierzcie nie chcecie oglądać.
No ale nie w tym rzecz. Największą chluba która ratuje nasze polskie MMA. jest  Mamed Khalidov(Chalidow), on kończy walkę w maksimum 5 minut co jest wyczynem.
No więc kochany Mamed nie jest polskiego pochodzenia lecz czeczeńskiego.
Ja Mameda uwielbiam za jego styl walki i skromność , mówi on iż cały swój talent zawdzięcza Bogu *_*.
Jest praktykującym Muzułmaninem wiec w okresie ramadanu nie toczy walk z czego się nie cieszę.
Miałam okazję spotkać go osobiście .i jest bardzo sympatycznym człowiekiem nawet poza ringiem *_*

Więc kochani KSW18 już 25 lutego oglądajcie na Polsacie. :) i sami oceńcie Mameda. Kochani jednak na Mameda musicie czekać do maja bo na KSW18 go nie będzie , no znaczy będzie ale tylko w roli kibica. 



Teraz chce przejść do mojej prośby . 
Czytelnicy jeżeli możecie to piszcie w swoim komentarzu o czym chcecie aby była kolejna notka My postaramy się to zrealizować. 

z MMA'owym pozdrowieniem .. Paulina :) 

1 komentarz:

  1. będę oglądać i też chcę, żeby wygrał Thompson.

    a tak wgl. to u mnie III rozdział - wbijesz ?

    OdpowiedzUsuń