poniedziałek, 2 lipca 2012

Viva Espania. !!

Cześć już pierwsze zawody za mną :) wypadłyśmy okej jeżeli was to interesuje. Ale nie sposób napisać o Euro . !Oglądając mecz miała wrażenie że włochów na boisku nie było że zostali jeszcze w półfinale.Po wygranej Hiszpanów 4-0 musiała być niezła radość. Wygrany mundial i Euro.? Fajnie. Moja (brak mi słowa)      
córka brata mojego dziadka która obecnie przebywa w Hiszpanii opisała mi radość Hiszpanów. a opisała ją tak " Paulina oni skakali krzyczeli ,wrogowie się godzili ,pary całowały sama tego nie ogarniałam musiałabyś sama to zobaczyć" Mamy dowód że piłka nożna łączy ludzi. Ja byłam za Polską i Portugalią ale byłam na milion procent przekonana że wygra Hiszpania.Ja już muszę kończyć.
Viva Espania. !!!!
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz