poniedziałek, 23 lipca 2012

Alice: Madness Returns

To znowu ja... Przedstawię wam dziś kolejną grę... (no kto by się spodziewał?)
I tak, to ja jestem odpowiedzialna za te etykiety... A raczej "Posty na temat...". Po prostu, uznałam, że nikt się tym nie zajmuje, więc trochę to w chwili wolnej zmodyfikowałam. Oczywiście, jeśli coś zrobiłam nie tak, to proszę mi napisać albo (do współautorek) od razu poprawić.

A więc przejdźmy do gry.
Zaprezentuję wam dziś grę Alice: Madness Returns.

Jest to gra platformowa, akcji. Jednoosobowa w perspektywie trzecioosobowej (tak, dziwnie to brzmi). Główna bohaterka to Alicja Liddell która w skutek okropnej przeszłości stała się osobą niepoczytalną (czyt. szaloną). Mieszka ona w sierocińcu w Londynie i  jest pod opieką psychiatry, który stara się jej wymazać pamięć o strasznych wydarzeniach. Jednak Alicja ma wizje Krainy Czarów, do której się przenosi. Niestety Kraina jest atakowana przez siły złą i Alicja musi się nim przeciwstawić. Mamy do dyspozycji dużo broni, w tym słynny nóż Alicji. Oprócz tego pieprzniczkę, czajnik... Chyba szykuję się herbatka! Od czasu do czasu pojawia się oczywiście kot Cheshire, który nam podpowiada w czasie rozgrywki.


Gra jest wydana na PC, Xbox'a 360 i PS3, więc nie można narzekać. ;)

Od razu mówię, że gra jest dla osób o mocnych nerwach... No, i czasami występują tak zwane "schizy"...
Krew też... Hm...

 

A! Zapomniałam dodać... Gra jest od 18 lat, ale kto by się tym przejmował...

Tak, dziś nie mam weny na pisanie, więc po prostu podrzucę screena i się pożegnam...

Pozdrowienia i miłych wakacji!

5 komentarzy:

  1. Ale zaista gra o_O
    Ale super.
    Zozol, spotykamy się i gramy w nią!
    o_O
    (tu Selah)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Tylko najpierw muszę kupić... Ale nie martw się, jakoś przekonam rodziców. :3

      Usuń
  2. A ile kosztuje?
    To się złożymy :D
    Jezu, ale zaiste! Widziałaś zwiastuny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupimy na allegro gift koda do steam'a. Najtaniej. ^^
      Tak, widziałam. Niesamowite są.

      Usuń
  3. Ja już mam za sobą 15 odcinków lets playa. (jest z 50 odcinkow o_O, chyba)..
    Suuuuuper to jest! Tylko polskiej wersji nie ma :(
    (tu Selah)

    OdpowiedzUsuń