niedziela, 29 lipca 2012

Amnesia: Mroczny Obłęd

To znów ja. Zgaduję, że reszta współautorek jest na jakimś wyjeździe, więc będziecie musieli mnie znosić aż do ich powrotu do pisania postów. Hehe... ;)

A dziś kolejna gra o jakże pięknej nazwie!
Amnesia: Mroczny Obłęd, okrzyknięta jedną z najstraszniejszych survival horrorów. W grze wcielamy się w głównego bohatera o imieniu Daniel, który stracił pamięć z niewyjaśnionej przyczyny. Przemierza on ciemne korytarze wielkiego zamku w poszukiwaniu odpowiedzi. Jednak nie jest on sam. Prześladowany przez Cień, potwory i wspomnienia.

W grze jest niezwykły system wchodzenia w interakcje z otoczeniem.


Zwróćcie także uwagę na dopisek na opakowaniu, który pozwolę sobie zacytować:
"Minister zdrowia ostrzega - długotrwały kontakt grozi szaleństwem"


Gra, chyba jak sami widzicie, jest od 18 lat. Hmm...


Czemu ta gra jest aż tak straszna? Czemu tak wpływa na naszą psychikę?
Otóż na pewno klimat. W grze większość korytarzy jest ciemna, a my mamy ograniczony zapas krzesiw i latarnię, w której też oliwa nie starcza na długo. Gdy jesteśmy za długo w ciemności, nasz Daniel wariuje. Obraz się rozmywa, słyszymy dzwony w uszach i możemy upaść na ziemię. Oczywiście od samej ciemności to się nie stanie, ale gdy spojrzymy na potwora...
No właśnie, potwory. Nie możemy się przed nimi bronić. Można uciekać, albo ukryć się w cieniu starając się nie stracić zdrowego rozsądku. W takich chwilach bohaterowi przyśpiesza oddech i tętno.


Ja osobiście postanowiłam obejść się smakiem i obejrzałam po prostu Let's Play. Naprawdę nie polecam dla ludzi o słabych nerwach.

Zapraszam do obejrzenia Trailer'a:

Pozdrawiam ~

1 komentarz:

  1. Haha, mój przyjaciel w to gra i na serio trochę wariuję ;) ... Chciałem was poinformować o nowym blogu, który jest tak naprawdę kontynuacją wcześniejszego bloga. Dlaczego stworzyłem nowy jest wyjaśnione w poście ;) A tak ogólnie chyba sobie kupię tą gierkę :D obym ja nie zwariował

    OdpowiedzUsuń