piątek, 29 czerwca 2012

Euro,wakacje i słońce!

Witam.
Na początku zapowiem (że tak samo jak Paulina) może mnie zabraknąć w wakacje. Nie wiem jak wam ale ja chcę zimę i zaraz się stopię. Nienawidzę takich upałów (zacznijmy od tego że dla mnie 20 stopni to skwar ale dobra).
Przed wakacjami opowiem troszkę o euro, chociaż się już kończy..

Na początku obalę pewien mit-mianowicie nie tylko chłopaki interesują się piłką nożną.
Przykład? Proszę bardzo. Nie oglądałam meczu Hiszpania-Portugalia bo tata mnie wygonił mnie z salonu (podobno za bardzo wrzeszczałam).
Przy okazji składam specjalne kondolencje Homemade z racji tego że pochodzi z Niemiec a te buciaste  makarony pokonały jego kraj w walce o finał.
(Pomijając fakt że kibicowałam Włochom ale to taki szczegół).

W finale który odbędzie się w stadionie olimpijskim w Kijowie o  zwycięstwo zawalczą Włochy i Hiszpania.  Ja obstawiam Hiszpanie (wtedy będzie jedynym zespołem który trzy razy w rzędu wygrał!). A wy komu kibicujecie?
A tak na marginesie: co myślicie o dziewczynach typu "Ohh..Ten Lewandowski to takie ciacho <333"..?
Jak jedna z mojej klasy się tak wypowiedziała to spytałam się w jakim klubie on gra. 
"To coś ty przecież on gra w reprezentacji Polski! Podobno kibicujesz a nic nie wiesz >.<".
Podobna historia była na kwejku.
 

No i Irlandia...
Chociaż i my i oni już dawno odpadli, dawajcie "lajki" aby Polska i Irlandia mogły po przyjacielsku zagrać mecz! TUTAJ KLIKNIJ
Jak wiecie niestety zostało znalezione ciało jednego z kibiców "zielonej krainy"... A EURO miało być kurde takie.. okej! Ehh... Ludzie.
Ale pokażmy że Polska i  Irlandia są bliskie! Ostatnio czytałam w gazecie że jeden z zielonych kibiców podarował naszym bilety na mecz. Albo  jak zieloni zaczęli śpiewać z naszymi policjantami.. Pokażmy że i my wyciągamy dłoń!


Wybaczcie za wyrażenia.
Ale oczywiście nasi kochani kibole musieli spieszyć naszą druga przyjaźń i w dniu pochodu Rosjan iść na nich z butelkami. Co pierdoleni psychole!
A Rosja, cholera jasna, nadal nas lubi! Rozpieszczone, głupie świnie! (kibole, nie Rosjanie)

Wcześniej obcokrajowcy mówili że nasz kraj, no..kraj jak kraj. Polacy wstydzili się nas za granicą. A teraz?! Większość kibiców wraca do domu tylko po to aby zabrać rodzinę i wraca! W tym roku Polska pęka w szwach od turystów! Jak ma się szczęście trafi się na kogoś kto pogada po angielsku (i nie tylko!) a prócz tych pojebańców z buteleczkami to każdy z nas jest życzliwy i chętny aby pogadać,nie?

No i , znając mnie, na koniec coś o muzyce na EURO.
Macie tu parę fajnych linków:
Już nie będę pisać o aferze jaką wywołała ta piosenka. Ani o moim zdaniu o niej.  Ja mam wersje cyrkową ale wam już jej nie napiszę bo muszę się pakować (wakacje..).
PS
Co się stało z naszą recenzentką książek, naszą ukochaną pottero maniaczką, ja się pytam?!
Tak więc żegnam, zimnego lata życzę.
.
.
.
.
Cieszy się Morgana
Cieszy też i Zuza
Że nasz blog jest super
komentarze proszę 
HEJ!
KoKo KoKo Ten Blog Spoko
Nasze wpisy są wysoko
Wszyscy razem zaśpiewajmy
i komentarz dajmy

Nasi dzielni chłopcy
to te redaktorki
Homemade mają
i go rozpieszczają       (wybaczcie brak rymu, bez skojarzeń proszę)
HEJ!
KoKo KoKo Ten Blog Spoko
Nasze wpisy są wysoko
Wszyscy razem zaśpiewajmy
i komentarz dajmy



Ja też was lubię.


1 komentarz:

  1. Kolejny przykład że dziewczyny interesują się piłką nożną Proszę .
    Mecz Portugalia - Hiszpania - obudziłam cały dom krzycząc jak Cris Nani Pepe pięknie grają
    Oraz kolejny mój kolega totalny maniak piłki nożnej i sam też gra świetnie ma mnie dosyć bo za dużo mówię o piłce nożnej i się lepiej znam od niego - podobno.
    I kolejny podobno kobiety nie wiedzą na czym polega spalony ja i moje wszystkie koleżanki wiemy . :)

    OdpowiedzUsuń