sobota, 23 czerwca 2012

Ach, nareszcie nowa notka!

No, witajcie.
Jak pewnie zauważyliście znów mnie nie było,bo ograniczam komputer.
Dziś zgapię od Homemade i zrobię taki miks..
Zacznijmy od muzyki i spektakli. Tak wiem , mam dziwny gust muzyczny ale fajnie by było gdybyście popatrzyli na te utwory..
Zacznijmy jednak od przedstawienia Les Lunettes które jest zarąbiste i w ogóle trzeba je zobaczyć. Na dole macie zwiastun.






God, to jest super.. I dostało kilka nagród już.
Ale teraz trochę muzyki. Wiem, pewnie wam się nie spodoba.
Zapomniałam dodać że większość piosenek jest z Les Lunettes (czytaj Le Lunet)






Pamiętajcie o tym że ja też was lubię.
A teraz kilka obrazków...


I moje honorowe obrazki.. Nie są one genialne, są na szybko ale przynajmniej uratowałam swój artystyczny honor! (mam 6 z plastyki)..



Ahh..jakie to romantyczne.




No dobra, było by tego więcej ale notka mi się zresetowała..i kompromitować się chyba dalej nie będę.
Na koniec polecę film "The Thuman Show".
Do zobacznia.

2 komentarze:

  1. Selah wróciłaś. ! Rysunki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiii! Fajny ten pierwszy rysunek. ^^
    I nareszcie jesteś z powrotem wśród żywych!

    OdpowiedzUsuń