środa, 27 czerwca 2012

Co nas najbardziej wkurza.?

Cześć dziś wpadłam na genialny pomysł opisania kilku "powiedzonek" które mnie najbardziej wkurzają i dlaczego.
Powiedzonko numer 1:
-Cześć
- Oh cześć kochana ale ty słodko wyglądasz taaak słiiiiitaaśnie. 
Takie zbyt urocze Rzygam tym już gdziekolwiek wyjdę są takie osobniki które tak się zachowują. Dziewczyny opamiętajcie się mówiąc boshe , loffciam nie stajecie się słodkie.
Powiedzonko numer 2:
-Ty wiesz jak się wczoraj najeee******bałem/am 
Ludzie nikogo nie interesuje ile wczoraj wypiliście opowiadając takie rzeczy jeszcze gdy jesteście nieletni robicie z siebie pośmiewisko dla mnie to jest żałosne.
Powiedzonko numer 3:
-Cześć [...]
-Nom
Jak dla mnie totalne przerwanie rozmowy osoba do której się to wypowie kompletnie nie wie co powiedzieć to samo tyczy się aha. Nie używajcie tego tak nagminnie.
Powiedzonko numer 4:
-[..]
-NOPEE.!
Sama nie wiem czemu ale nienawidzę tego słowa "nope" jak to brzmi . Szczerze mówiąc nienawidzę jak ktoś mieszka kilka języków np. angielski i polski.Mówmy w jednym . !
Powiedzonko numer 5:
-Cześć
-TY MÓWISZ CZEŚĆ JA MÓWIĘ TAARCZAAA!!!
Kompletnie nie wiem skąd to się wzięło ale cieszy się dużą popularnością wśród moich znajomych . Z całego serca tego nie cierpię
Powiedzonko numer 6:
Są to powiedzenie typu "lol" , "oj tam oj tam" "swag" które kompletnie nie pasują do rozmowy.
Ludzie proszę was przestańcie tego używać większość z was nie potrafi tego rozwinąć np. lol czy wow.Irytujące.

To chyba tyle z mojej strony . Piszcie tam na dole jakich powiedzonek wy nie "trawicie".Pozdrawiam Paulina.

2 komentarze:

  1. To z tarczą to może się wzięło od powiedzonka "Tarcza szmato!"?
    Co do reszty, też większości z tych powiedzonek nie lubię, choć czasami mi się wymknie jakieś "nom", albo "oj tam oj tam". :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rzadko kiedy ale tez się zdarza . Co do Tarczy totalnie nie wiem od czego to się wzięło ale z całego serca tego nie lubię.

      Usuń