piątek, 22 czerwca 2012

Park Miniatur - zdjęcia.

Tak jak obiecałam dodam zdjęcia z wycieczki. Wytłumaczenie co tam się robi : No więc jak ja to nazywałam w Parku miniatur można zwiedzić cały świat w jednym mieście tylko wszystko jest w wersji mini. :) Na zdjęciach najczęściej jestem ja i moja koleżanka.Więc zapraszam do oglądania.Było bardzo gorąco . Byliśmy w parku Miniatur , mieliśmy spływ rwącą rzeką bardzo fajny , zajęcia gdzie wykopywaliśmy dinozaury z kawałka bryłki , Seans w Kinie 5d i to Dinocoś z ruchomymi dinozaurami które sikały woda i pluły również wodą
Na pomniejszonym placu w Watykanie. 


Pomniejszone Taj Mahal.

Posągi z wyspy Wielkanocnej

Sfinks

Sfinks x2


Mini wieża Eiffla




Pomniejszona Statua Wolności


Zakaz wchodzenia,ale co tam 

Pomniejszona rzeźba Jezusa 




Kilka z tych posągów miało krzywe nogi.Ten ma proste. :)

Byliśmy również w Dinocośtam i można było się "wykluć"


4 komentarze:

  1. Haha ... tekst o dinozaurach mnie rozwalił :D ... pamiętasz może jak duży był ten park ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh jejku był dosyć duży dokładnej powierzchni nie znam ale zaraz ci sprawdzę. 45000 m² najprawdopodobniej tyle. a Dinocośtam to nie wiem . Mam zdjęcia jak "rzygają/plują" te Dinozaury

      Usuń
  2. Heh, też miałam właśnie się spytać o wielkość tego parku. xD
    Jupi! Wielkanocne posągi! :D

    OdpowiedzUsuń