niedziela, 2 września 2012

Notka informacyjna... Od Selah i Zozola.

Cześć,
najpierw zacznę ja, Selah. Informacje napiszę w punktach aby były czytelniejsze.

· Zacznę od Kornika, bo przez całe wakacje nie dawała znaku. Kornik, napisz czy żyjesz (jeśli to czytasz).

· Postanowiłam założyć nową zakładkę "urlopy", aby wszyscy wiedzieli kogo i kiedy nie będzie. Pojawi się już niebawem.

· Jeśli chodzi o wystrój bloga.. Myślę że przydał by mu się mały remont, ale jakoś się przyzwyczaiłam do tego naszego.. Co wy na to?

· Może każdy by pisał raz na jaki czas robi wpis? Można by to jakoś rozplanować, aby wpisy były regularnie..(np. że Zozol piszę w piątki a ja we wtorki i co drugie niedziele..)

· Myślę że dobrze by było gdy co miesiąc ktoś z nas (zgłaszam się!) pisał takie podsumowanie tygodnia, czyli takie comiesięczne notki informacyjne.

· Może do ożywienia bloga przydałby się jakiś nowy współautor albo kanał na YouTube/forum bloga/konto na fejsie?

· Trzeba wymyślić jakiś sposób na rozsławienie bloga bo jak na razie jesteśmy samowystarczalne (Trzeba wymyślić jakieś hasło reklamowe- przyp.Zozola).

· Nie róbcie nowych notek dopóki wszyscy nie zobaczą tej notki, dziękuję.

· I jeszcze mniej ważna (czy bardziej) informacja: postanowiłam w ramach dbania o oczy i zdrowy styl życia (co już zostało skomentowane przez Zozola "w jakim ty świecie żyjesz!") na miesiąc zrezygnować z komputera. Co oznacza brak notek z mojej strony przez ten czas. Nie wiem co o tym myślicie ale ja uważam że ja i mój wzrok dobrze na tym wyjdą. Po za tym mam plan codziennie ćwiczyć i biegać więc oznacza to więcej czasu na sport. 

· Przepraszam że tak dużo informacji ale uważam że żadna nie jest zbędna.



~~~

No to teraz ja przejmuję posta, heh.

· Co do forum etc. to ja jestem za! Ogólnie forum to dobry pomysł, ale krąży mi jeszcze po mózgowinie vlog, lub live... Ale to także zależy od współautorek...

· A, no tak. Ktoś chyba zaginął w akcji, nieprawdaż? (Dla Slowpoke'ów, chodzi o Kornika -.-' )

· Jak już kiedyś-tam-wspominałam, Tutoriale zawieszam, i zbieram na kucyka nowy tablet, co chyba mówi samo za siebie...


No cóż, Selah wyczerpała wszystkie tematy, heh. Wydaję mi się, że to podsunie więcej pomysłów i jakoś rozwiniemy tego bloga. ;)

Pozdrawiam ~
(Selah się nie chce pożegnać)

3 komentarze:

  1. Więc tak Kornika już z nami nie ma [*] niestety zajęła się blogiem o Potterze , forum fanepage kanal na yt dobry pomysł jestem za fanepagiem i forum co do wystroju to owszem jestem za ale ja się za to nie biorę + jakieś animacje też odpadam jestem ciemna w tych sprawach co do notek informacyjnych cóz ok ale nie teraz poniewaz mamy mało czytelników itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Ma bardzo fajny styl pisania, no ale cóż...
      Selah chyba już coś kombinowała z forum, ale nie jestem pewna...
      I tak, najgorszy problem, to, że nie mamy zbyt wielu czytelników...

      Usuń
  2. Nie załamujcie się. Ja choć weszłam nie dawno na waszego bloga, to muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał. Jeśli mogę to chcę podsunąć wam pomysł na zakładkę "współpraca" będziecie się wymieniać z innymi blogami/forami itp. ich bannerami lub buttonami w zamian za wasz albo w zamian za wasz link. Ja bym chętnie pomogła w pisaniu, ale niestety nie potrafię pisać fajnych i ciekawych postów/notek, ale jeśli mi pozwolicie to mogę pomóc wam rozsławić bloga, tylko proszę wróćcie i piszcie dalej swojego wspólnego bloga, a ty Zozolowa kontynuuj robienie tutoriali, bo uważam, że ładnie rysujesz i chcę choć na początek wziąć z ciebie przykład :3

    OdpowiedzUsuń