czwartek, 27 września 2012

Dzień Dobry.

Cześć.
Z tej strony Selah.
Być może mnie zabijecie ale podobnie jak Korniczek [czy tam Samara] postanowiłam odejść. 
Powodów jest kilka, no i chyba macie prawo wiedzieć dlaczego odeszłam.
Za wszystkie ewentualne błędy przepraszam ale braciszek mi schrzanił klawiaturę i nie mogę robić cyfr czy myślników, po za tym jeszcze nie przyzwyczaiłam się do nowego wyglądu bloggera.

> Zacznijmy od tego że nie wytrzymałam miesiąca bez komputera.. Bo tak się po prostu nie da. Prawie codziennie muszę włączać komputer tylko po to aby zrobić prezentacje na BEZ czy aby wydrukować skład samorządu szkolnego. Lub aby sprawdzić czy moja szkoła cyrkowa czegoś nie zrobiła. Tak więc aby to zminimalizować nie chcę mieć wyrzutów sumienia że coś zaniedbuję. 
> Powiem prosto z mostu: blog zabiera mi cenny czas w czasie którego mogłabym ćwiczyć. Obawiam się że mogę się lekko uzależnić od komputera więc chcę zminimalizować to ryzyko. 
> Przepraszam najbardziej Paulinę bo już drugi raz chrzanie jej bloga. Rozwijaj swój talent, trzymam za Ciebie kciuki, napisz mi czasami co tam u Ciebie.
< Korniczek, dziękuję za pomysł z korepetycjami, bo widzisz ja też potrzebuję dorobić. Po za tym zaraziłaś mnie tą łaciną, więc nie zdziw się kiedy kiedyś napiszę do Ciebie po łacinie. A, jak już założysz swoją bibliotekę/księgarnie to dasz mi namiar? Pójdę sobie wypożyczyć jakąś fajną książkę.
< Zozol, nie zabijaj.
< Wiem że miałam dużo pomysłów na innowację bloga. Wiem, mam słomiany zapał. Za to też przepraszam.
< Ale nie martwcie się, znając mnie za miesiąc znów powrócę w świat internetu. I znowu będzie..A co wy na  założenie jakiegoś bloga?
< Wiem że to zabrzmi głupio i fałszywie ale prawdopodobnie z koleżanką mamy zamiar [apropo dorabiania] założyć takiego bloga gdzie będą reklamy, czyli za które dostajemy kasę. Ale do tego, chyba, potrzebujemy ponad 20 obserwatorów. Miałam bym prośbę. Ja z koleżanką zbieramy na zajęcia taneczne, już sprzedajemy swoje stare rzeczy na allegro. Na prawdę okropnie mi na tym zależy. Jak byście zobaczyli że założyłam jakiegoś bloga, to proszę zaobserwujcie. Bardzo mi pomożecie.
< Gdybyście miały jakiekolwiek problemy z blogiem czy nie, piszcie postaram się pomóc.

Marzenia są po to aby je spełniać, więc warto znaleźć drogę którą chcecie iść. Bo , jak jakiś facet powiedział, jeśli nie wiesz jaką drogą chcesz płynąć, nie dopłyniesz do żadnego portu. 



Picc-4aumoiryz-255591-467-500_large

Miło się z wami pisało :)
Pozdrawiam,
Elfik.

1 komentarz:

  1. Hahah, jasne, zawsze będziesz mile widziana z mojej bibliotece ;)). I naprawdę, bardzo się cieszę, że zaraziłam Cię HP :). Chętnie zaobserwuję bloga, link wyślij na zapytaj :). Mnie również bardzo miło mi się z wami pisało. Dziękuję za mój pierwszy blog :)).

    OdpowiedzUsuń