piątek, 21 września 2012

Gangnam Style Flashmob (29.09.2012)

Zapraszam wszystkich ludzi z Łodzi na FlashMob z Gangnam Style, który się odbędzie jak będzie co najmniej 70 ludzi.
Odbędzie się w Manufakturze na rynku głównym o 16. Zatańczymy cały układ do muzyki puszczonej z głośników w Manu.

Strona wydarzenia na facebooku : https://www.facebook.com/events/439825836056828/

Z tego wideo się uczymy, to jest część pierwsza całego tutorialu!


Zapraszam wszystkich łodzian na to wydarzenie, na pewno będzie mnóstwo zabawy!

Pozdrawiam ~

2 komentarze:

  1. Hey ;) pamiętacie mnie jeszcze ? HomemadeApple. Blog który się "zawiesił" na całe 3 miesiące. Wracam z nowym blogiem, na którym zamierzam pisać częściej. Czuję że mam teraz więcej czasu i z chęcią znowu zacznę promować wasz blog na moim ;) Zapraszam przy okazji. Boże , jak ja już dawno nie komentowałem jednego, z waszych postów, chociaż cały czas byłem jego czytelnikiem.

    http://lubieprzemyslec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pamiętamy! Przynajmniej ja na pewno pamiętam, nie wiem jak dziewczyny, ale jesteś u nas bardzo rozpoznawalną osobą.
    Co do bloga, na pewno zerknę i może zostanę na dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń