poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Otaku Dance Flashmob!

Jej~
W ten czwartek (23 sierpień 2012) będzie coś ciekawego w Łodzi w Manufakturze...

Edit:  Niestety Flashmob został odwołany, a ja zbytnio pośpieszyłam się z notką...

A dokładniej o 15 ludzie wyjdą na rynek i zaczną tańczyć! Oczywiście, ja nie przegapię takiej okazji, i też będę tańczyć. Zapraszam wszystkich otaku do tańczenia czterech tańców:

  • Happy Syntheziter
  • Fukkireta
  • Roly Poly
  • Pon Pon Pon
Oczywiście nie całe, lecz same kawałki. ;)

Tu macie pokazane jak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=fjG_pzojIxM&feature=g-upl
(oprócz tego ostatniego)
Niestety nie mogę wstawić wideo, ponieważ film jest niepubliczny. :/

...

Myślicie, że to koniec?

Otóż mam jeszcze parę informacji ode mnie.
Z tutorialami chyba możecie się pożegnać, ponieważ nie posiadam żadnego programu graficznego, Gimp nie chce współpracować z mym tabletem, a Painta nie mam zamiaru ruszać. (jest jakiś dziwny...)

No, to tym dziwnym akcentem zakończę tę jakże krótką notkę... Albo nie. Fukkireta na koniec!
(dziesięciogodzinna wersja... Powodzenia. )

Pozdrawiam ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz