piątek, 10 sierpnia 2012

Nie zabijać!

Zawiesić broń!
Ja mam prawo nie pisać, dzisiaj o 15 wróciłam do domu. Jutro znów wyjeżdżam na dwa tygodnie.
Przepraszam ale mnie na serio nie ma prawie w domu.
26 wracam, 27 zasypie nas notkami, jakimiś bardziej sensownymi.
Dziś tylko troszkę o olimpiadzie.


Dkoko20120722034_large

Komu kibicujecie? Ja Polsce i Canadzie. Szczególnie kibicuje gimnastyczką (fast gimnastic news: gimnastykę sportową wygrała 17-letnia amerykanka o mięśniach pudziana. Nasza reprezentantka zajęła 19.miejsce. Mart Pihan-Kulesza dla ścisłości. Jej mąż, również gimnastyk sportowy,Roman Kulesza zajął 24, ostatnie finałowe miejsce. Nasza reprezentantka w gimnastyce artystycznej Joanna Mitrosz z 8 miejscem zakwalifikowała się do finału!) i no ogólnie każdemu ale o gimnastyce jestem najlepiej poinformowana :)
Jak zresztą widzicie. Nie że mam obsesje.

28-072812-web_large_large

Wiecie że w olimpiadzie 2018 będzie taniec na rurze?! (bez skojarzeń, to nie jest striptiz tylko sztuka! Nie którzy by się nawet na to nie wspięli!)
A od tego tylko krok od akrobatyki powietrznej! Jakbyście coś zauważyli proszę,proszę, proszę, podpisujcie się i spamujcie gdzie się da!

76279787409102680_s3i6geaz_c_large

A teraz (jak zwykle..) muszę kogoś ochrzanić.
Jak wiecie już przed igrzyskami rozdaliśmy medale (dla ścisłości 28, mamy na razie 9). Najbardziej chyba liczyliśmy na siatkarzy. I wszyscy polacy na nich liczyli-ale niestety no. I po meczu-fala nie zadowolonych kibiców. Że jak to, byli tacy dobrzy, schodzą na psy...
To ja wam coś powiem.
To dla NICH nie dla NAS była życiowa szansa. To ONI nie MY wypruwali z siebie flaki. Wygrali mistrzostwa świata?! Co z tego, przegrali igrzyska! Ludzie, puk, puk! Cholera, mamy footbolistów do czterech liter, że tak to ujmę a w kogo wkładamy kasę- w piłkę nożną! A liczymy na siatkarzy! Oni byli przemęczeni, dopiero co wygrali MISTRZOSTWA ŚWIATA! Ale kogo to obchodzi..
Trenowali całymi dniami, byli przemęczeni! Wam zawsze się wszystko udaje? Ideały się kurna, znalazły!

Tumblr_m8hxs2mca91r2irg0o1_500_large

No, i to by było na tyle. 
Przepraszam nie mogłam się powstrzymać..

349_large
(może się trochę zacinać)
Kibicujcie naszym!
Pozdrawiam,
Selah.


2 komentarze:

  1. Też tak uważam. Bez sensu jest to, że wszyscy idziemy w piłkę nożną, a tak naprawdę jesteśmy dobrzy w siatkę...
    I... Party Hard! Spadłam z krzesła. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. To siatka powinna być naszym sportem narodowym chociaż i tak wole Nożną. Elżbieta RLZ!

    OdpowiedzUsuń