poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Info od Zozola! + Oprowadzanie po blogu a'la wytłumaczenia...

Zozola... Czyli tej, która wprowadza całe zamieszanie...

Otóż, zajęłam się całymi etykietami... Tak, dzięki za pomoc.

(Teraz, zapraszam na wycieczkę po blogu)
Po prawej, widzimy okienko z etykietami nazwane "Serie postów...". Umieszczone są tam posty powiązane do siebie, na przykład odpowiedzi na pytania, albo seria "Podróże po świecie". (Która się jeszcze nie zaczęła... *wzrok w stronę Pauliny*) Tak, za moją serię Tutoriali, też się niedługo wezmę, ale mam problemy techniczne...
Niżej, widzimy okienko z "Popularnymi postami". Tak, tego się akurat nie czepiłam. ;)

Po lewej, tu to się dopiero robi zamieszanie, widzimy kolejne okienko z etykietami nazwane "Posty na temat". Tutaj zaś będzie się je katalogować. To chyba widzicie sami i nie muszę tłumaczyć. Do współautorek, Jak jeszcze czegoś nie ma, to dodajcie.
Niżej widzimy "Całkowitą liczbę wyświetleń stron". To też wygląda jak zwykle... Nie martw się liczniku, obserwuję cię...!
Później mamy "Redaktorki", "Archiwum Bloga" i "Obserwatorów". Tak, przeniosłam to wszystko na lewo!

Dziękuję za uczestniczenie w wycieczce, napiwki mile widziane.


Teraz jeszcze przedstawię jedno z moich obserwacji. Otóż, mamy mało obserwatorów, a dużo wyświetleń. Jak? Wydaję mi się, że przez Google. (a niech cię!) Trzeba coś z tym zrobić...

Po drugie, coś słyszałam, że współautorki chcą zmieniać layout. Nie wiem nic na ten temat, ale mi się tam podoba. ^^

To tyle z jęczenia i zawodzenia Zozola. Spokojnie, już na wszystko ponarzekałam.
Przemilczę to, że dziewczyny mi zostawiły całego bloga na barkach...

To była tylko mała (taa...) notka informacyjna ode mnie. Pozdrawiam ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz