niedziela, 22 stycznia 2012

Zabijanie psów dla Euro 2012 .?

Cześć dziewczęta z tej strony Paulina (administratorka) .
Jak każda z nas wie  zbliża się Euro 2012 , i Polska z Ukraina są gospodarzami tej imprezy. Ja jako fanka piłki nożnej jestem podekscytowana ale tez i wzburzona tym co się dzieje na Ukrainie a dzieje się baaardzo źle. 
Jak każda dziewczyna kocham psy itp.Teraz na Ukrainie są masowo zabijane psy w schroniskach i te bezdomne to oburzające. Jeżeli np. teraz mieszkasz w Ukrainie i spuścisz psa ze smyczy on będzie zabity bo dla władz ukraińskich pies bez smyczy to pies bezdomny . To makabryczne a nasza kochana UEFA udaje niewiedzących . Pewnie myślicie po co to pisze co my możemy z tym zrobić .? nic. ? Mylicie się możemy dużo zrobić. wystarczy podpisać tę petycję a może uratujecie życie jakiegoś zwierzęcia. 

http://www.petycje.pl/petycja/5633/stop_mordowaniu_psow_na_euro_2012.html

Ewentualnie zrobić takie zdjęcie. 
(przy okazji macie moją twarz ;/) 

















I wstawić je do internetu z podpisem "stop killing dog's in Ukraine for ME 2012. " 
Przez to całe zamieszanie ze zdjęciami sportowców własnie z takim napisem zastanawiam się czy na Ukrainie ME się odbędą. 

Pozdrawiam Paulina. 

4 komentarze:

  1. Słyszałam coś o tym, ale do tej pory nie byłam przekonana czy to prawda. Teraz już jestem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak też tak sądzę Kasiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem przejęta tą sprawą... :( To smutne :/
    Zaglądnij do mnie, dobrze?? ^^
    http://zpamietnikanieznajomej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń