sobota, 21 stycznia 2012

Ja i Cirque Du Soleil

Cześć!
Tak dla ścisłej informacji jestem Elfik i też jestem jedną z redaktorek bloga.
Postaram się pisać "lakonicznie" (ten kto miał "Spartę" na historii ten wie co to znaczy) aby was nie zanudzać.
Nie będę o sobie pisać, przynajmniej nie teraz.
Na blogu będę pisać głównie o nowych fajnych rzeczach, wydarzeniach, będę recenzować (gry,filmy, koncerty,przedstawienia,strony www) i raczej tego będę się trzymać.


W pierwszej notce o Cirque Du Soleil w Polsce.


Cyrk w Polce jest mało popularny ale mam nadzieję że to się zmieni.
Nie zanudzając powiem tylko że Cirque Du Soleil to jeden z najlepszych cyrków świata, bez zwierząt który w ten weekend po raz pierwszy wystąpił w Polsce.


                                              (powyżej logo cyrku)


W ten weekend (19-22 styczeń) w Gdańsku , a tak dokładnie w ERGO ARENIE występuję ten sławny cyrk. Jest on co prawda mało znany w Polsce ale jak widać na forach, widzowie szybko się do nich przekonali.
Cyrk Słońca odegra w Polsce przedstawienie, które najdłużej (bo od samego początku cyrku) istnieje. Jest to Saltimbanco




W przedstawieniu zobaczymy m.in. duet na trapezie, akrobatykę na rurach ( bez skojarzeń), bungee i żonglerkę. W tym przedstawieniu każdy szczegół jest zadbany- nawet tyły orkiestry mają stroję które porównuję się do produkcji Oskarowych.
Ja niestety mieszkam za daleko więc nie ma mnie tam ale za to kupiłam sobie film z występu z 1991 roku. Dużo się zmieniło ale warto.
Jeśli chcesz zobaczyć spot Saltimbanco kliknij TU .
Warto zapoznać się też z innymi spektaklami np. "Alegria" czy "O".
I taka ciekawostka: W Saltimbanco bierze udział jeden Polak.




Moje posty będą często związane z cyrkiem , mam nadzieję że was do tego przekonam. 
Więcej o Cyrku Słońca w Polsce TUTAJ  .


Mam nadzieję że wszystko w poście działa jak należy.
Z cyrkowym pozdrowieniem,
Elfik.

4 komentarze:

  1. Hej, Elfik, książki to moja działka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie książka, tylko wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę cię, Elfik, nie obrażaj mojej inteligencji :D. Wiem, że to wydarzenie, jeszcze potrafię czytać ze zrozumieniem xdd. We wstępie wspomniałaś, że będziesz opisywać książki, a ja Ci przypomniałam, że książki to mój temat. A tam, zresztą opisuj sobie co chcesz :)

      Usuń
  3. A... sory xD
    Zapędziłam się :)

    OdpowiedzUsuń