poniedziałek, 16 stycznia 2012

Powitanie !

Cześć wam . ! Od dziś zaczynamy z nowym blogiem ten blog będzie o wszystkim . Na początek chciałabym przedstawić redaktorki !


-Stardollrazemznami - Paulina redaktorka będzie ona wam przekazywała najnowsze ploteczki ze świata gwiazd. Myślę że dobrze będzie się  czytało jej artykuły , Gratuluję . :) Paulina pisze w Piątek


-Follow me ! - Iza redaktorka ona zaś będzie wam polecała i oceniała najlepsze filmy  . Mam nadzieję że obejrzycie któryś po jej recenzji . Gratuluję. Izie dzień pisania jest obojętny


-Korniczek - Dominika redaktorka ona będzie polecała wam książki mam nadzieję że będziecie czytac dzięki niej ! Dominika swoje posty będzie zamieszczać w Sobotę.


-Paulina czyli ja . Jestem administratorką bloga będę pisać o czym mi się zachce czasem się zdarzy że wtrącę się w temat którejś z dziewcząt. :) A ja mam przywilej i piszę kiedy chcę. :) 


-Elfik - Kasia redaktorka ona będzie wam przekazywać ciekawostki o akrobatyce grach itp. 


Jestem pewna że będą też inne redaktorki  .

Myślę że spodoba się blog.


Iza&Paulina&Paulina&Dominika

Ps- jeśli jesteś chętna do pracowania razem z nami to zgłoś się do Pauliny (administratorki )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz